黑执事COSPLAY主页

All About Your Heart - Mindy Gledhill

莫西顾:

      《All About Your Heart》选自Mindy Gledhill的专辑《Anchor》,这支单曲在豆瓣上获得了9.4/10的超高分数。Mindy Gledhill清透的声音中带着一点慵懒,干净利落的吉他和清脆的钢琴声相辅相成。Mindy Gledhill的音乐是很有特色的,有人就把Mindy Gledhill的专辑比成音乐小品,这也与高中时期参加过许多学校的合唱和话剧表演有关。在Mindy Gledhill的音乐里,你可以感觉到每一个音符的跳动。


歌词:


I don’t mind your odd behavior
我不介意你奇怪的行为
It’s the very thing I love
那正是我所喜欢
If you were an ice cream flavor
如果你是一种冰激凌口味
You would be my favorite one
你将是我最喜欢的
My imagination sees you
我用想象力看到了你
Like a painting by Van Gogh
就像梵高的画一样
Starry nights and bright sunflowers
繁星闪耀的夜空和灿烂缤纷的向日葵
Follow you where you may go
不管你走到哪都跟着你
Oh, I loved you from the start
喔,我从一开始就爱上你了

In every single way
用尽所有的方式
And more each passing day
日子一天天过,爱意愈来愈浓
You are brighter than the stars
你比星星还要灿烂
Believe me when I say
你相信我这样说
It’s not about your scars
跟你的伤口没有关系
It’s all about your heart
只在乎你的心
You are a butterfly held captive
你是被俘虏的蝴蝶
Small and safe in your cocoon
小小的你安全地呆在茧中
Go on you can take your time
加油,慢慢来
Time is said to heal all wounds
据说时间可以弥补所有的伤口

Oh
I loved you from the start
我从一开始就爱上你了
In every single way
用尽所有的方式
And more each passing day
日子一天天过,爱意愈来愈浓
You are brighter than the stars
你比星星还灿烂
Believe me when I say
相信我所说的
It’s not about your scars
和你的伤口没有关系
It’s all about your heart
只在乎你的心
Like a lock without a key
就像一把没有钥匙的锁
Like a mystery without a clue
就像一个没有线索的谜
There is no me if I cannot have you
如果没有你,那就没有我

Oh
I loved you from the start
我从一开始就爱上了你
In every single way
用尽所有的方式
And more each passing day
日子一天天过,爱意愈来愈浓
You are brighter than the stars
你比星星还灿烂
Believe me when I say
相信我所说的
It’s not about your scars
和你的伤口没有关系
It’s all about your heart
只在乎你的心
Lalalalala
All about your heart
只在乎你的心


评论
热度(276)

© 黑执事COSPLAY主页 | Powered by LOFTER